Sensore di pressione di carburante per u mutore di camion Volvo 20484678
Introduzione di u produttu
U strumentu di calibrazione in linea per u sensoru di pressione comprende un sensor di pressione di calibrazione, induve u sensoru di pressione di calibrazione hè dispostu in un supportu di strumentu; un capu di pressione di calibrazione attraversu un foru hè furmatu à a cima di u supportu di l'uttellu; un capu di pressione di calibrazione hè dispostu in a testa di pressione di calibrazione attraversu un foru; a superficia di fondu di a testa di pressione di calibrazione hè pressata contr'à a superficia superiore di u sensor di pressione di calibrazione; è un groove di posizionamentu di l'uttellu stepped hè furmatu à a parte bassa di u supportu di l'uttellu. A testa di pressione di calibrazione nantu à a parti suprana di l'uttellu hè stallata da una semplice inserzione è una sostituzione rapida, è a basa di l'uttellu adopta fori multi-passu per risponde à i bisogni di e diverse apparecchi di posizionamentu. Un set di strumenti di calibrazione per a calibrazione di i sensori di pressione pò realizà a calibrazione in linea di diversi sensori di pressione, è l'utile di calibrazione hà una struttura di apparenza compatta, alta efficienza di calibrazione è operazione simplice.
1. Un sensoru di livellu d'oliu, cumpresu una cunchiglia cù un fondu apertu, induve una barra di guida hè disposta in modu fissu à l'internu di a cunchiglia, un float hè stallatu in modu scorrevule nantu à a barra di guida, è una camera principale per chì u float si move hè disposta trà a guida. bastone è a cunchiglia, carattarizata da chì un canale per cumunicà a cima di a camera principale cù l'esternu hè dispostu à a cima di a cunchiglia.
2. Un sensoru di livellu d'oliu secondu a rivendicazione 1, carattarizatu da chì u canale comprende una seccione di buffer, è a prughjezzione di a seccione di buffer longu a so direzzione di a linea centrale hè situata fora di l'area di muvimentu di u float.
3. Un sensoru di livellu d'oliu secondu a rivendicazione 2, induve u canale comprende una sezione di u canali principale chì cumunicava cù a camera principale longu a direzzione di muvimentu di u float, è a sezione di buffer hè situata à una estremità di a sezione di u canale principale luntanu da u principale. camera.
4. Un sensoru di livellu d'oliu secondu a rivendicazione 3, carattarizatu da chì a seccione di buffer hè un portu di cumunicazione chì si estende longu a direzzione radiale di a seccione di u canali principale.