Sensore di pressione d'oliu per a machina di custruzzione 12617592532
Introduzione di u produttu
Caratteristiche di u sensoru
Un sensoru si riferisce à un dispositivu o un dispositivu chì pò sente una quantità fisica specifica è cunvertisce in un signalu di input utilizable secondu una certa lege. Simply put, un sensor hè un dispositivu chì cunverte quantità non-elettrica in quantità elettrica.
Un sensoru hè generalmente custituitu di trè parti: un elementu sensitivu, un elementu di cunversione è un circuitu di misurazione.
1), l'elementu sensitivu si riferisce à a parte chì pò sentu direttamente (o risponde à) a misurata, vale à dì, l'elementu sensitivu chì hè misuratu per mezu di u sensoru hè cunvertitu in una quantità non elettrica o altra quantità chì hà una relazione definita. cù i misurati.
2) L'elementu di cunversione converte a quantità non-elettrica in un paràmetru elettricu.
Indice di paràmetru di caratteristica statica di u sensoru
1. Sensibilità
A sensibilità si riferisce à u rapportu di l'output Y à l'ingressu X di u sensoru à u statu stazionariu, o u rapportu di l'incrementu di l'output Y à l'incrementu di l'input X, chì hè spressu da k cum'è
k = dY/dX
2. Risoluzione
U cambiamentu minimu chì un sensoru pò detectà in un intervallu di misurazione specificu hè chjamatu risoluzione.
3. Gamma di misura è gamma di misura
In u limitu di errore permissibile, a gamma da u limitu inferjuri à u limitu superiore di u valore misuratu hè chjamatu intervallu di misurazione.
4. Linearità (errore non lineale)
In cundizioni specificate, u percentualità di a deviazione massima trà a curva di calibrazione di u sensoru è a linea dritta adattata è u valore di output à scala completa hè chjamatu linearità o errore non lineale.
5. Isteresi
L'isteresi si riferisce à u gradu di incoerenza trà e caratteristiche di u colpu pusitivu è e caratteristiche di corsa inversa di u sensoru in e stesse cundizioni di travagliu.
6. Repetibilità
A ripetibilità si riferisce à l'incoerenza di a curva caratteristica ottenuta cambiando continuamente a quantità di input in a listessa direzzione per parechje volte in tutta a gamma di misura in e stesse cundizioni di travagliu.
⒎ Deriva zero è deriva di temperatura
Quandu u sensoru ùn hà micca input o l'input hè un altru valore, u percentualità di a deviazione massima di u valore di input da u valore d'indicazione originale è a scala completa hè zero deriva à intervalli regulari. Tuttavia, per ogni aumentu di temperatura di 1 ℃, u percentualità di a deviazione massima di u valore di output di u sensoru à a scala completa hè chjamata deriva di temperatura.