Bobina elettromagnetica di pacchettu di plastica termoindurente QVT306
Dettagli
Industrie applicabili:Negozi di materiali di custruzzione, officine di riparazione di machini, stabilimenti di fabricazione, fattorie, cummercializazioni, opere di custruzzione, cumpagnia di publicità
Nome di u produttu:Bobina di solenoide
Tensione normale:RAC220V RDC110V DC24V
Potenza Normale (RAC): 4W
Potenza normale (DC):5,7 W
Classe d'isolazione: H
Tipu di cunnessione:2 × 0,8
Altra tensione speciale:Customizable
Un altru putere speciale:Customizable
Nr. di produttu:SB867
Tipu di pruduttu:QVT306
Capacità di furnimentu
Unità di vendita: Articulu unicu
Dimensione di u pacchettu unicu: 7X4X5 cm
Pesu grossu unicu: 0.300 kg
Introduzione di u produttu
Chì sò l'aspettu di i paràmetri di induttanza?
1. Fattore di qualità fattore di qualità:
U fattore di qualità Q hè un fattore utilizatu per misurà a relazione trà l'energia almacenata da elementi di almacenamiento d'energia (induttori o condensatori) è u so cunsumu d'energia, chì hè spressione cum'è: Q = 2π energia massima almacenata / perdita di energia settimanale. In generale, u più grande u valore Q di a bobina d'induttanza, u megliu, ma troppu grande, aggravarà a stabilità di u circuitu di travagliu.
2, l'induttanza:
Quandu u currente in una bobina cambia, u flussu magneticu chì passa per u ciclu di a bobina stessu causatu da a corrente cambiata cambia ancu, facendu chì a bobina stessa induce forza elettromotrice. U coefficient d'autoinduttanza hè una quantità fisica chì rapprisenta l'abilità di autoinduttanza di una bobina. Hè ancu chjamatu autoinduttanza o induttanza. Hè spressu da L. Pigliendu Henry (H) cum'è l'unità, un millesimu di questu hè chjamatu millihenh (mH), un milionesimu hè chjamatu millihenh (H), è un millesimu hè chjamatu Nahen (NH).
3. Resistenza DC (DCR):
In a pianificazione di induttanza, più chjuca hè a resistenza DC, u megliu. L'unità di misurazione hè ohm, chì hè generalmente marcata da u so valore massimu.
4, a frequenza Self-resonant:
Inductor ùn hè micca un elementu puramente inductive, ma hà ancu u pesu di capacità distribuita. A risonanza à una certa frequenza causata da l'induttanza inerente è a capacità distribuita di l'induttore stessu hè chjamata frequenza auto-armonica, cunnisciuta ancu com'è frequenza di risonanza. Espressa in SRF, l'unità hè megahertz (MHz).
5. Impedenza valore:
U valore di l'impedenza di un induttore si riferisce à a somma di tutte e so impedanze sottu corrente (numeru cumplessu), cumprese a cumunicazione è e parti DC. U valore di l'impedenza di a parte DC hè solu a resistenza DC di u bobina (parte reale), è u valore di l'impedenza di a parte di cumunicazione include a reactance (parte imaginaria) di l'inductor. In questu sensu, l'induttore pò ancu esse cunsideratu cum'è "resistenza di cumunicazione". 6. Rated current: L'intensità di corrente continua DC chì pò passà per un inductor hè permessa. L'intensità di corrente DC hè basatu annantu à l'aumentu di a temperatura massima di l'inductor in a temperatura ambientale supplementaria massima. U currente extra hè in relazione cù l'abilità di un induttore per riduce a perdita di l'avvolgimentu da una bassa resistenza DC, è ancu in relazione cù a capacità di l'inductor di dissipate a perdita di energia di bobina. Dunque, u currente extra pò esse migliuratu riducendu a resistenza DC o aumentendu a scala di induttanza. Per forme d'onda di corrente di bassa frequenza, u so valore di corrente quadrata media radica