Bobina elettromagnetica termoindurente di valvola pneumatica di vapore FN20553EX
Dettagli
Industrie applicabili:Negozi di materiali di custruzzione, officine di riparazione di machini, stabilimenti di fabricazione, fattorie, cummercializazioni, opere di custruzzione, cumpagnia di publicità
Nome di u produttu:Bobina di solenoide
Tensione normale:AC220V
Potenza normale (AC):28VA 33VA
Potenza normale (DC):30W 38W
Classe d'isolazione: H
Tipu di cunnessione:DIN 43650A
Altra tensione speciale:Customizable
Un altru putere speciale:Customizable
Nr. di produttu:SB798
Tipu di pruduttu:FXY20553EX
Capacità di furnimentu
Unità di vendita: Articulu unicu
Dimensione di u pacchettu unicu: 7X4X5 cm
Pesu grossu unicu: 0.300 kg
Introduzione di u produttu
Parametri basi cum'è a tensione nominale è a resistenza di a bobina elettromagnetica.
U mudellu, a tensione nominale, a frequenza, a putenza è u nome di u fabricatore o a marca deve esse marcatu nantu à a superficia esterna di a bobina elettromagnetica, è u logu pò ancu esse accunsentutu secondu i bisogni di l'utilizatori. Tensione nominale di a bobina elettromagnetica:
1. A bobina elettromagnetica deve travaglià nurmalmente in a gamma di tensione nominale (110% ~ 85%) V;
2. Quandu a tensione nominale hè corrente alternante, hè spressione da u valore numericu arabu di a lettera AC suffix voltage value, è a freccia alternante hè indicata; Quandu a tensione nominale hè DC, hè spressione da u valore numericu arabu di a lettera DC suffix voltage value.
Resistenza di bobina elettromagnetica:
1. A menu chì altrimenti specificatu, u valore di resistenza di a bobina hè 20 ℃;
2. A resistenza deve esse in u range di tolleranza:5% (quandu a resistenza standard hè menu di 1000Q) o 7% (quandu a resistenza standard hè 21000Q).
Reguli d'ispezione per bobine elettromagnetiche:
01. Classificazione di l'ispezione di a bobina elettromagnetica L'ispezione di a bobina elettromagnetica hè divisa in l'ispezione di fabbrica è l'ispezione di tipu.
1. Inspezione ex-factoryA bobina elettromagnetica deve esse inspeccionata prima di abbandunà a fabbrica. L'ispezione in fabbrica hè divisa in articuli d'ispezione obbligatori è articuli d'ispezione casuale.
2. Inspezione di tipu① L'ispezione di tipu deve esse realizata nantu à i prudutti in unu di i seguenti casi:
A) Durante a pruduzzione di pruduzzione di novi prudutti;
B) Se a struttura, i materiali è u prucessu cambianu assai dopu a produzzione, u rendiment di u produttu pò esse affettatu;
C) Quandu a produzzione hè fermata per più di un annu è a pruduzzione hè ripresa;
D)) Quandu u risultatu di l'ispezione in fabbrica hè assai sfarente da a prova di tipu;
E) Quandu hè dumandatu da l'urganizazione di supervisione di qualità.
02, regule di determinazione di bobina elettromagnetica e regule di determinazione di bobina elettromagnetica sò i seguenti:
A) Se un articulu necessariu ùn risponde à i requisiti, u pruduttu ùn hè micca qualificatu;
B) Tutti l'articuli d'ispezione richiesti è casuali rispondenu à i requisiti, è questu batch di prudutti hè qualificatu;
C) Se l'articulu di campionamentu ùn hè micca qualificatu, l'ispezione di campionamentu doppiu deve esse realizatu per l'articulu; Se tutti i prudutti cù campionamentu doppiu rispondenu à i requisiti, tutti i prudutti in questu batch sò qualificati eccettu quelli chì anu fallutu a prima ispezione; Se l'ispezione di campionamentu doppiu ùn hè ancu qualificatu, u prugettu di stu batch di prudutti deve esse inspeccionatu cumplettamente è i prudutti micca qualificati anu da esse eliminati. Se a prova di tensione di u cordone di alimentazione ùn hè micca qualificata, determina direttamente chì u batch di prudutti ùn hè micca qualificatu. A bobina