Adatta per u sensoru di pressione d'oliu Mercedes-Benz 0281002498
Introduzione di u produttu
1. Temperature
A temperatura eccessiva hè una di e cause cumuni di parechji prublemi di sensori di pressione, perchè parechji cumpunenti di sensori di pressione ponu solu travaglià nurmale in u intervalu di temperatura specificata. Durante l'assemblea, se u sensoru hè espostu à l'ambiente fora di questi intervalli di temperatura, pò esse affettatu negativamente. Per esempiu, se u sensoru di pressione hè stallatu vicinu à u pipeline di vapore chì genera vapore, u rendiment dinamicu serà affettatu. A suluzione curretta è simplice hè di trasfirià u sensoru à una pusizione luntanu da u pipeline di vapore.
2. Spike di tensione
Spike di tensione si riferisce à u fenomenu transitorio di tensione chì esiste per un pocu tempu. Ancu s'ellu sta tensione d'alta energia dura solu uni pochi di millisecondi, ancu causarà danni à u sensor. A menu chì a fonte di i picchi di tensione hè evidenti, cum'è i lampi, hè assai difficiule di truvà. L'ingegneri OEM devenu attentu à tuttu l'ambiente di fabricazione è à i potenziali risichi di fallimentu intornu à questu. A cumunicazione puntuale cun noi aiuta à identificà è eliminà tali prublemi.
3. Illuminazione fluorescente
A lampada fluorescente hà bisognu di alta tensione per generà arcu per sfondà l'argon è u mercuriu quandu hè cuminciatu, perchè u mercuriu hè riscaldatu in gas. Stu piccu di tensione di partenza pò esse un periculu potenziale per u sensor di pressione. Inoltre, u campu magneticu generatu da l'illuminazione fluorescente pò ancu induce a tensione per agisce nantu à u filu di u sensoru, chì pò fà chì u sistema di cuntrollu l'errore per u signale di output attuale. Dunque, u sensoru ùn deve esse situatu sottu o vicinu à u dispusitivu di illuminazione fluorescente.
4. EMI/RFI
I sensori di pressione sò usati per cunvertisce a pressione in signali elettrici, cusì sò facilmente affettati da a radiazione elettromagnetica o l'interferenza elettrica. Ancu s'è i pruduttori di sensori anu pruvatu u megliu per assicurà chì u sensoru hè liberu di l'effetti avversi di l'interferenza esterna, alcuni disinni di sensori specifichi anu da riduce o evite EMI / RFI (interferenza elettromagnetica / interferenza di freccia radio). L'altri fonti EMI / RFI da esse evitati includenu i cuntattori, i cordi di alimentazione, l'urdinatori, i walkie-talkies, i telefunini mobili è i grandi machini chì ponu generà campi magnetichi cambianti. I metudi più cumuni per riduce l'interferenza EMI / RF sò schermatura, filtrazione è suppressione. Pudete cunsultàci nantu à e misure preventive currette.