Sensor di pressione di l'aria condizionata Mercedes-Benz 2038211592
Capacità di furnimentu
Unità di vendita: Articulu unicu
Dimensione di u pacchettu unicu: 7X4X5 cm
Pesu grossu unicu: 0.300 kg
Introduzione di u produttu
U sensoru di pressione hè u sensoru più cumunimenti utilizatu in a pratica industriale, chì hè largamente utilizatu in diversi ambienti industriali di cuntrollu automaticu, chì implica a conservazione di l'acqua è l'energia idroelettrica, u trasportu ferroviariu, l'edificazioni intelligenti, u cuntrollu automaticu di a pruduzzione, l'aerospaziale, l'industria militare, petrochimica, pozzi d'oliu, elettricità. putenza, navi, machini arnesi, pipelines è assai altri industrii. È in diverse ambienti, diversi tipi di sensori di pressione anu da esse usatu per evità errori.
Principii di travagliu di diversi sensori di pressione
1. Sensore di forza piezoresistiva: u strain gauge di resistenza hè unu di i cumpunenti principali di u sensor di strain piezoresistive. U principiu di funziunamentu di u calibre di resistenza di metallu hè u fenomenu chì a resistenza di strain adsorbed nantu à u materiale di basa cambia cù a deformazione meccanica, cumunimenti cunnisciuta cum'è effettu di resistenza.
2. Sensor di pressione di ceramica: U sensor di pressione di ceramica hè basatu annantu à l'effettu piezoresistivu, è a prissioni direttamente agisce nantu à a superficia frontale di u diafragma di ceramica, risultatu in una ligera deformazione di u diafragma. I resistori di film grossu sò stampati nantu à u spinu di u diafragma ceramicu è cunnessi per furmà un ponte Wheatstone. A causa di l'effettu piezoresistivu di a resistenza piezoresistiva, u ponte genera un signalu di tensione altamente lineare proporzionale à a pressione è ancu proporzionale à a tensione di eccitazione. U signale standard hè calibratu cum'è 2.0 / 3.0 / 3.3 mv / secondu diversi intervalli di pressione.
3. Sensore di pressione di siliciu diffusa: U principiu di travagliu di u sensoru di pressione di siliciu diffusa hè ancu basatu annantu à l'effettu piezoresistivu. Utilizendu u principiu di l'effettu piezoresistivu, a prissioni di u mediu misuratu agisce direttamente nantu à u diafragma (acciaio inox o ceramica) di u sensoru, facendu chì u diafragma generà un micro-spostamentu proporzionale à a pressione di u mediu, in modu chì u valore di resistenza di u mediu. cambiamenti di sensori. Stu cambiamentu hè rilevatu da u circuitu elettronicu, è un signalu di misurazione standard chì currisponde à sta pressione hè cunvertitu è uscita.
4. Sensore di pressione di Sapphire: Basatu nantu à u principiu di travagliu di resistenza à a tensione, u silicuu-zaffiro hè usatu cum'è un elementu sensitivu di semiconductor, chì hà caratteristiche di misurazione senza paragone. Per quessa, u sensoru semiconductor fattu di siliciu-zaffiro hè insensibile à u cambiamentu di temperatura è hà boni caratteristiche di travagliu ancu à alta temperatura. Sapphire hà una forte resistenza à a radiazione; Inoltre, u sensoru di semiconductor di siliciu-zaffiro ùn hà micca deriva pn.
5. Sensor di pressione piezoelectric: effettu piezoelectric hè u principiu di travagliu principale di sensor piezoelectric. U sensoru piezoelettricu ùn pò micca esse usatu per a misurazione statica, perchè a carica dopu a forza esterna hè cunservata solu quandu u ciclu hà impedenza di input infinita. Questu hè micca u casu in a pratica, cusì hè decisu chì u sensoru piezoelettricu pò solu misurà u stress dinamicu.