Interruptor d'alarme de pression du capteur de température et de pression Cummins 4921479
Introduzione di u produttu
Senza cuntattu
I so elementi sensittivi ùn sò micca in cuntattu cù l'ughjettu misuratu, chì hè ancu chjamatu strumentu di misurazione di temperatura senza cuntattu. Stu strumentu pò ièssiri usatu pi misurà a temperatura di a superficia di l'uggetti muvimenti, uggetti chjuchi è l'uggetti cù una piccula capacità di calore o un cambiamentu rapidu di temperatura (transient), è pò ancu esse usatu per misurà a distribuzione di temperatura di u campu di temperatura.
U termometru senza cuntattu più cumunimenti utilizatu hè basatu annantu à a lege basica di a radiazione di u corpu neru è hè chjamatu termometru di radiazione. A termometria di radiazzioni include u metudu di luminosità (vede u pirometru otticu), u metudu di radiazione (vede u pirometru di a radiazione) è u metudu colorimetricu (vede u termometru colorimetricu). Ogni tipu di metudi di termometria di radiazzioni ponu solu misurà a temperatura fotometrica currispundente, a temperatura di radiazione o a temperatura colorimetrica. Solu a temperatura misurata per un corpu neru (un oggettu chì assorbe tutta a radiazione ma ùn riflette a luce) hè a temperatura reale. Se vulete misurà a temperatura reale di un ughjettu, duvete curregà l'emissività di a superficia materiale. Tuttavia, l'emissività di a superficia di i materiali dipende micca solu da a temperatura è a lunghezza d'onda, ma ancu da u statu di a superficia, u revestimentu è a microstruttura, per quessa hè difficiule di misurà accuratamente. In a pruduzzione automatica, hè spessu necessariu di utilizà a termometria di radiazione per misurà o cuntrullà a temperatura di a superficia di certi oggetti, cum'è a temperatura di rolling di striscia d'acciaio, a temperatura di u rollu, a temperatura di forgiatura è a temperatura di vari metalli fusi in u fornu di smelting o crucible. In questi casi specifichi, hè abbastanza difficiule di misurà l'emissività di a superficia di l'ughjettu. Per a misurazione automatica è u cuntrollu di a temperatura di a superficia solida, un riflettore supplementu pò esse usatu per furmà una cavità di corpu neru cù a superficia misurata. L'influenza di a radiazione supplementaria pò migliurà a radiazione efficace è u coefficient d'emissione efficace di a superficia misurata. Utilizendu u coefficient d'emissione efficace, a temperatura misurata hè corretta da u strumentu, è infine a temperatura reale di a superficia misurata pò esse ottenuta. U specchiu supplementu più tipicu hè un specchiu emisfericu. A radiazione diffusa di a superficia misurata vicinu à u centru di a bola pò esse riflessa à a superficia da u specchiu emisfericu per furmà una radiazione supplementaria, migliurà cusì u coefficient d'emissione efficace, induve ε hè l'emissività di a superficia materiale è ρ hè a riflettività. di u specchiu. In quantu à a misurazione di a radiazione di a temperatura reale di i media di gas è liquidu, u metudu di inserisce un tubu di materiale resistente à u calore à una certa prufundità per furmà una cavità di corpu neru pò esse usatu. U coefficient d'emissione efficace di a cavità cilindrica dopu l'equilibriu termale cù u mediu hè ottenutu da u calculu. In a misurazione è u cuntrollu automaticu, stu valore pò esse usatu per correggerà a temperatura di u fondu di a cavità misurata (vale à dì, a temperatura media) è uttene a temperatura reale di u mediu.
Vantaghji di a misurazione di a temperatura senza cuntattu:
U limitu superiore di a misurazione ùn hè micca limitatu da a tolleranza di a temperatura di l'elementi sensori di a temperatura, per quessa, ùn ci hè micca un limitu per a più alta temperatura misurabile in principiu. Per una temperatura alta sopra 1800 ℃, u metudu di misurazione di a temperatura senza cuntattu hè principalmente utilizatu. Cù u sviluppu di a tecnulugia infrared, a misurazione di a temperatura di a radiazione hè stata sviluppata gradualmente da a luce visibile à a luce infrarossa, è hè stata aduprata sottu à 700 ℃ à a temperatura di l'ambienti cù alta risoluzione.