Bobina elettromagnete proporzionale per a machina di custruzzione Bobina di valvula di cuntrollu di velocità proporzionale GP37-SH Connettore Dechi
U principiu di basa è l'applicazione di l'elettromagnete proporzionale!
Un elettromagnete proporzionale hè un dispositivu chì genera forza cù u principiu di l'induzione elettromagnetica, basatu annantu à a pruprietà di creà un campu magneticu quandu una corrente elettrica passa per un filu. U seguitu hè nantu à u principiu di basa di l'elettromagneti proporzionali è a so applicazione
Introduzione dettagliata.
Principiu basi
Un elettromagnete proporzionale hè custituitu da un core di ferru è una bobina avvolta intornu à u core. Quandu un currente elettricu passa per a bobina, u campu magneticu risultatu rende u core di ferru magneticu, creendu un elettromagnete.
U so principiu di funziunamentu pò esse discrittu da a regula spirale di a manu diritta: quandu a manu diritta tene u filu, u pollice punta à a direzzione di u currente, è l'altri quattru dita puntanu à a direzzione di u campu magneticu, a direzzione magnetica di u filu. core di ferru pò esse amparatu.
Campu d'applicazione
Controlu di valvula solenoide: In l'automatizazione industriale, l'elettromagneti proporzionali sò largamente utilizati in u cuntrollu di e valvula solenoide. Ajustendu u currente, a valvula pò esse cuntrullata accuratamente per aghjustà u flussu è a pressione di u fluidu.
Sensori elettromagnetici: Elettromagneti proporzionali ponu ancu esse aduprati per fà sensori elettromagnetici per a rilevazione è a misurazione di a forza di i campi magnetichi. Questu hà applicazioni impurtanti in campi cum'è a misurazione di u campu magneticu è a navigazione.