U sensoru di pressione 17216318 hè adattatu per u roller/grader VOLVO
Introduzione di u produttu
Quandu sceglite u sensoru ghjustu, diversi tipi di machini è cuntrolli programabili anu bisognu à prestu attenzione à i dettagli. Quasi ogni macchina muderna chì deve esse riparata o aghjurnata hà esigenze assai specifiche per i tipi di dati chì deve esse ritruvati. Micca solu a macchina hà esigenze specifiche, ma ancu u CPU è u modulu di u sistema di cuntrollu anu u so propiu esigenze.
A causa di sta diversità, ci sò una varietà di sensori dispunibili, è ogni sensoru hè pensatu per un travagliu assai specificu è furnisce una cunfigurazione di dati assai specifica. In questu documentu, u prucessu di selezzione di u sensoru ghjustu per diverse applicazioni serà studiatu currettamente. In particulare, a cunniscenza basica di l'usu di i paràmetri di a macchina per determinà u tipu di sensore da esse sceltu, cumu identificà a polarità di u sensoru necessariu, è cumu sceglie trà stati normalmente aperti è normalmente chjusi seranu introduttu.
Diversi tipi di categurie di sensori
A rilazioni trà u pruduttu chì cercate di detectà è a selezzione di u sensoru hè più impurtante chè qualsiasi altra cosa. Di solitu, se truvate chì avete fattu una scelta sbagliata in questi aspetti, pudete truvà un metudu di prugrammazione o un modulu per riversà a polarità di u signale.
Tuttavia, se a categuria di sensori sbagliati hè sceltu, u pruduttu ùn pò esse rilevatu in tuttu. Nisuna quantità di circuiti pò risolve stu prublema.
Polarità di u sensoru
A maiò parte di l'inputs digitale deve esse cunnessi à una tensione DC, di solitu 10 à 24 vDC. Tuttavia, certi sistemi ponu aduprà 120 vAC o qualchì volta 24 vAC voltage di cuntrollu. Quessi sò benifichi in certi casi spiciali, perchè ùn anu micca bisognu di a cumplessità di l'alimentazione DC è solu bisognu di un transformatore.
Questi sensori AC sò generalmente micca stabiliti cù polarità, è e schede di dati di solitu indicanu chì i carichi ponu esse posti nantu à fili caldi o fili di putenza neutrali, chì sò generalmente marroni è blu da cablaggi di coda pre-wired.
U sensoru AC deve esse sceltu solu quandu u modulu di input di u controller hè cunfiguratu cum'è AC. Questu ùn hè micca cumunu cum'è DC, ma stu tipu deve esse usatu se u modulu hè designatu per 120 vAC input.
Normalmente apertu o nurmalmente chjusu
Una altra diferenza in i criteri di selezzione di sensori hè di sceglie trà normalmente apertu (NO) è nurmale chjusu (NC). In u scopu di u sistema di cuntrollu digitale, ùn hè veramente micca differenza, sempre chì u prugramma hè scrittu per u sensoru adattatu.
L'unica diferenza di NO / NC hè chì se u tipu di sensor hè sceltu per fà u circuitu di sensore apertu per più di 50% di a so vita, pò salvà u putere. U risparmiu di costu pò esse chjucu, ma quandu u costu iniziale di u sensoru hè u listessu, hè significativu di sceglie l'equipaggiu più efficau per u disignu.