Valve d'arrêt bidirectionnelle régulatrice de vitesse d'insertion du fil BLF-10
Introduzione di u produttu
U sensoru piezoelettricu è u sensore basatu in strain anu ovviamente caratteristiche diverse.
U sensoru di forza piezoelettrica hè cumpostu di fette di cristalli piezoelettriche, chì generanu carica quandu sò sottumessi à forza di compressione. Di solitu, un elettrodu hè inseritu trà dui fette, chì assorbe a carica generata, è a cunchiglia circundante serve ancu cum'è l'elettrodu. A qualità di a superficia di u cristallu è a cunchiglia di u sensor piezoelectric hè assai alta, è hè assai impurtante per a qualità di misurazione (linearità, caratteristiche di risposta) di u sensor di forza.
L'utilizazione di un sensore di forza di tensione o di pressione dipende da quella applicazione. I sensori piezoelettrici sò preferiti in e seguenti applicazioni:
U spaziu di stallazione di u sensoru hè limitatu.
Piccola misura di forza cù una carica iniziale alta
Ampia gamma di misurazione
Misurazione à a temperatura assai alta
Stabilità di sovraccarichi estrema
Alta dinamica
In seguitu, presenteremu i so campi d'applicazioni tipici in dettagliu è vi furnisce una guida per a selezzione di sensori.
Campi d'applicazione di sensori piezoelectrici;
1. U spaziu installazione sensor hè limitata.
I sensori piezoelectrici sò assai compacti - per esempiu, a serie CLP hè solu 3 à 5 mm d'altitudine (secondu a gamma di misurazione). Dunque, stu sensoru hè assai adattatu per integrazione cù strutture esistenti. I sensori anu un cable integratu, perchè ùn ponu micca accolta plugs, cusì l'altezza di a struttura hè assai bassu. U sensoru hà tutte e dimensioni di filu, da M3 à M14. A bassa altezza di a struttura richiede chì a forza nantu à a superficia di u sensoru pò esse distribuitu uniformemente.
2. Piccula misura di forza cù una carica iniziale alta
Quandu una forza hè applicata, u sensor piezoelectric genera una carica elettrica. In ogni casu, u sensoru hè sottumessu à una forza chì supera a misura attuale, per esempiu, durante a stallazione. A carica generata pò esse cortu-circuitata, ponendu u signale à l'ingressu di l'amplificatore di carica à zero. In questu modu, u intervalu di misurazione pò esse aghjustatu secondu a forza attuale per esse misurata. Dunque, ancu s'è a carica iniziale hè assai diversa da a forza misurata, pò esse assicurata una alta risoluzione di misurazione. L'amplificatori di carica high-end cum'è CMD600 ponu aghjustà continuamente a gamma di misura in tempu reale, supportendu cusì queste applicazioni.
3. larga gamma di misura
I sensori piezoelettrici anu ancu vantaghji in multi-stadi. Prima, quandu una forza grande hè inizialmente applicata. Aghjustate a catena di misurazione piezoelettrica in cunseguenza. A seconda tappa implica u seguimentu di a forza, vale à dì, a misura di u cambiamentu di forza. Beneficiandu di e funzioni speciale di u sensoru piezoelettricu, cumprese l'eliminazione fisica di u signale à l'ingressu di l'amplificatore di carica. L'input di l'amplificatore di carica pò esse di novu à zero è a gamma di misurazione pò esse aghjustata per assicurà una alta risoluzione.