Sensor NOX 05149216AB 5WK96651A applicatu à Chrysler
Dettagli
Tipu di marketing:Produttu caldu 2019
Locu d'origine:Zhejiang, Cina
Nome di marca:TORU VOLANTE
Garanzia:1 annu
Tipu:sensor di pressione
Qualità:High-Quality
Serviziu post-vendita furnitu:Supportu in linea
imballaggio:Imballaggio neutrale
Tempu di consegna:5-15 ghjorni
Introduzione di u produttu
U sensoru di l'ossigenu rinvia l'infurmazioni di cuncentrazione di u gasu mischju à l'ECU detectendu u cuntenutu di l'ossigenu in u gasu di u gasu di u mutore, è hè stallatu nantu à u tubu di scarico prima di u catalizzatore à trè vie.
L'elementu sensitivu di u sensoru di l'ossigenu utilizatu per generà u signale di tensione hè u diossidu di zirconiu (ZrO2), chì hà una strata di platinu nantu à a so superficia esterna, è una strata di ceramica à l'esternu di u platinu per prutege l'elettrodu di platinu. U latu internu di l'elementu sensu di u sensoru d'ossigenu hè espostu à l'atmosfera, è u latu esternu passa per u gasu di scarico scaricatu da u mutore. Quandu a temperatura di u sensoru hè sopra à 300 ℃, se u cuntenutu di l'ossigenu da i dui lati hè assai diversu, una forza elettromotrice serà generata da i dui lati. U cuntenutu di l'ossigenu in l'internu di u sensoru hè altu perchè hè ventilatu à l'atmosfera. Quandu a mistura hè magre, u cuntenutu di l'ossigenu in u gasu di scarico hè altu. A diferenza di u cuntenutu di l'ossigenu trà i dui lati di u sensoru hè assai chjuca, cusì a forza elettromotrice generata da questu hè ancu assai chjuca (circa 0.1V). Tuttavia, quandu u mischju hè troppu riccu, u cuntenutu di l'ossigenu in u gasu di scarico hè assai chjucu, a diferenza di cuncentrazione di l'ossigenu trà i dui lati di l'elementu sensitivu hè grande, è a forza elettromotrice generata hè ancu grande (circa 0.8V). U riscaldatore in u sensoru di l'ossigenu hè utilizatu per riscalda l'elementu sensitivu in modu chì pò travaglià nurmale.
Se u sensoru di l'ossigenu ùn hà micca un signalu di output o u signale di output hè anormale, aumenterà u cunsumu di carburante è a contaminazione di u gasu di u mutore, risultatu in una velocità inestable, misfire è chattering. I difetti cumuni di u sensor d'ossigenu sò:
1) Avvelenamentu di manganese. Ancu s'è a benzina di piombu ùn hè più usata, l'agentu anti-nock in gasoline cuntene manganese, è i ioni di manganese o manganate dopu a combustione portanu à a superficia di u sensor d'ossigenu, perchè ùn pò micca pruduce signali normali.
2) Depositu di carbone. Dopu chì a superficia di a foglia di platinu di u sensor d'ossigenu hè depositata in carbonu, i signali di tensione normale ùn ponu esse generati.
3) Ùn ci hè micca un output di tensione di signale per via di un poviru cuntattu o un circuitu apertu in u circuitu internu di u sensor d'ossigenu.
4) L'elementu ceramicu di u sensoru d'ossigenu hè dannatu è ùn pò micca generà signali di tensione normale.
5) U filu di resistenza di u riscaldatore di u sensor d'ossigenu hè brusgiatu o u so circuitu hè rottu, chì rende u sensor d'ossigenu incapace di ghjunghje rapidamente a temperatura normale di travagliu.