Lilaval Solendid Coil 12v24V Accessori Lilaval Equipamentu
Dettagli
Industrie applicabile:Negozi di materiali, Agriculture, Negozi di macchine, pianta, fusione, retazone, opere di costruzione, impressione di publicità
Nome di u produttu:Solenoidi BOIL
Tensione nurmale:Rac220v rdc110v dc24v
Classe di l'isulazione: H
Tipu di cunnessione:Tippu di piombu
Una altra tensione speciale:Costumable
ALTRE POWER SPECIALE:Costumable
Capacità di furnimentu
Unità di vendita: Articulu unicu
Dimensione unicu pacchettu: 7x4x5 cm
Pesu grossu unicu: 0.300 kg
Introduzione di u Produttu
In u Campu di a valvera industriale, nant'à a valve Soleniodi cum'è u cumpunente chjave per cuntrullà u fluidu è si spè a stabilità di u performance hè assai impurtante. Quandu u solenoid hè dannatu à causa di l'usu à longu tempu o fattori ambient, cum'è un circuitu di un circuitu apertu o magneticu, hà bisognu à esse rimpiazzatu in u tempu per a funzione normale di u sistema.
Prima di rimpiazzà a coil solenoide, scumpressate l'alimentazione elettrica per assicurà l'operazione sicura. Dopu, selezziunate u cunfortu adattatu secondu u mudellu di valvola solenoidi, è fate attenzione per verificà se a tensione, currispondenu à l'altri parametri. Quandu sguassate u vechju bobone, attenti à evità di dannighjà u corpu di a valvula o à altri cumpunenti. Quandu installendu u novu coil, assicuratece chì a cunnessione hè forte, l'insulazione hè bona, è u circuitu hè cunnessu à a polarità curretta.
Dopu u rimpiazzamentu, hè ancu necessariu di fà una prova funzionale per osservà se a valvula Solenoide hè sensible è precisa, è sì ci hè un sonu anormale o calore. Attraversu questa serie di passi, operazione normale di a valvova Solenoid pò esse risturata perforita per assicurezza a continuità è stabilità da a linea di produzzione. Dunque, maestreria abilità di sustituzioni di e cumpetenze solenoid hè di grande significanza per a mantenimentu liscia di u sistema di automobile industriale.
Stampa di produttu


Dettagli di Cumpagnia








Annunziu d'cumpagnia

U trasportu

FAQ
