Adatta per Chrysler 300C sensor di pressione d'oliu 05149062AA
Introduzione di u produttu
Rilevazione di sensore di pusizione di l'acceleratore cù resistenza lineare variabile
(1) Struttura è circuitu
U sensoru di a pusizione di l'acceleratore di resistenza variabile lineare hè un potentiometru lineale, è u cuntattu scorrevule di u potenziometru hè guidatu da l'arbre di l'acceleratore.
Sottu a differente apertura di l'acceleratore, a resistenza di u potentiometru hè ancu diversu, cunvertisce cusì l'apertura di l'acceleratore in signale di tensione è l'inviu à ECU. Attraversu u sensoru di a pusizione di l'acceleratore, l'ECU pò ottene segnali di tensione chì cambianu continuamente chì rapprisentanu tutti l'anguli di apertura di l'acceleratore da cumpletamente chjusu à completamente apertu, è a velocità di cambiamentu di l'apertura di l'acceleratore, in modu di ghjudicà e cundizioni di u funziunamentu di u mutore più precisamente. In generale, in stu sensoru di posizione di l'acceleratore, ci hè ancu un IDL di cuntattu inattivu per ghjudicà a cundizione di travagliu inattivu di u mutore. .
(2) Ispezione è regolazione di u sensoru di pusizione di l'acceleratore di resistenza variabile lineare
① Rilevamentu di a continuità di u cuntattu inattivu Girate l'interruttore di accensione in a pusizione "OFF", scollegate u connettore di filu di u sensoru di posizione di l'acceleratore, è misurà a continuità di u cuntattu di u cuntattu IDL nantu à u connettore di u sensore di posizione di l'acceleratore cù un multimetru Ω. Quandu a valvula di throttle hè cumpletamente chjusa, i terminali IDL-E2 deve esse cunnessi (a resistenza hè 0); Quandu u throttle hè apertu, ùn deve esse micca cunduzione trà i terminali IDL-E2 (a resistenza hè ∞). Altrimenti, rimpiazzà u sensoru di posizione di l'acceleratore.
② Misura a resistenza di u potentiometru lineale.
Girate l'interruttore d'ignizione in a pusizione OFF, scollegate u connettore di filu di u sensoru di posizione di l'acceleratore, è misurà a resistenza di u potentiometru lineale cù a gamma Ω di u multimetru, chì deve cresce linearmente cù l'aumentu di l'apertura di l'acceleratore.
Per rinfurzà a cumpetitività di i so prudutti, parechji pruduttori di sensori anu aduttatu u modu di joint venture cù a listessa industria straniera, digeritu è assorbutu tecnulugia avanzata di sensori stranieri, è aghjurnà i so prudutti, cusì sviluppanu gradualmente è espansione, è alcuni sò diventati downstream. fornitori di parechji grandi produttori di sistemi "EFI". In ogni casu, a maiò parte di l'imprese sò solu sustene a produzzione di altri sensori di l'automobile, chì sò in un statu di pocu prufittu, un pruduttu unicu è una qualità di produttu bassu è livellu tecnicu.