Valvula solenoide à cinque vie à duie pusizioni cù un cunsumu d'energia bassu
Introduzione di u produttu
In u prucessu di pruduzzione industriale in Cina, l'automatizazione meccanica à grande scala hè stata realizata, è in u prucessu di l'operazione di l'automatizazione meccanica, a migliione è l'innuvazione di ogni cumpunente ghjucanu un rolu impurtante in a prumuzione di tuttu u prucessu di produzzione.
1. Valvula direzzione elettromagnetica hè un dispusitivu cumuna in machini custruzzioni, chì hà parechji tippi è pò esse stallati in differente pusizioni secondu à i sfarenti esigenze di sistema di cuntrollu.
Perchè a struttura generale hè relativamente simplice, u costu hè relativamente bassu, è l'operazione è u mantenimentu sò relativamente convenienti, u campu di l'applicazione hè relativamente largu. U principiu di funziunamentu di a vàlvula direzzione elettromagnetica hè relativamente simplice, chì principarmenti cuntrola a direzzione, u flussu, a velocità è altri paràmetri di fluidu per mezu di l'elettromagnetismu. Hà una forte sensibilità è precisione è pò adattà à i bisogni di diversi ambienti operativi.
2. Principiu di funziunamentu di a valvula di direzzione elettromagnetica Ancu s'ellu ci sò parechji tippi di valve di direzzione elettromagnetica, i so principii di travagliu sò basamenti listessi.
A vàlvula direzzione elettromagnetica hè principalmente cumpostu di corpu di valvula, core di valvula, molla, armatura è bobina elettromagnetica. Dopu chì l'elettromagnete hè energizatu, i paràmetri cum'è a direzzione, u flussu è a velocità di i media fluidi cum'è u gasu è u liquidu ponu esse cuntrullati. U principiu di funziunamentu di a valvula direzzione elettromagnetica hè relativamente simplice. Ci hè una cavità chjusa in u corpu di a valvula. Sicondu i bisogni attuali, i buchi seranu aperti in diverse pusizioni di a cavità per cumunicà cù l'esternu, è ogni pirtusu serà cunnessu cù u pipeline currispundente. Installa u core di a valvula in u mità di a cavità, chì serà integrata cù l'armatura, è installate un elettromagnete è una primavera in i dui lati. Da quale latu di a bobina magnetica hè energizata, una certa forza elettromagnetica serà generata. Quandu sta forza elettromagnetica supera a forza elastica di a primavera, u core di a valvula serà attrattu per cuntrullà l'apertura o a chjusura di u foru esternu attraversu u muvimentu di u core di a valvula. Durante l'accensione è a putenza di u solenoide, a bobina si move à manca è à diritta, è a primavera hà da ghjucà un certu rolu di buffering durante u muvimentu per evità chì a bobina generà troppu impattu nantu à u corpu di a valvula.