I pezzi di l'escavatore sò adattati per a bobina di valvola di solenoide XGMA 822 Sany
Dettagli
Industrie applicabili:Negozi di materiali di custruzzione, officine di riparazione di machini, stabilimenti di fabricazione, fattorie, cummercializazioni, opere di custruzzione, cumpagnia di publicità
Nome di u produttu:Bobina di solenoide
Tensione normale:AC220V AC110V DC24V DC12V
Classe d'isolazione: H
Tipu di cunnessione:D2N43650A
Altra tensione speciale:Customizable
Un altru putere speciale:Customizable
Nr. di produttu:822
Capacità di furnimentu
Unità di vendita: Articulu unicu
Dimensione di u pacchettu unicu: 7X4X5 cm
Pesu grossu unicu: 0.300 kg
Introduzione di u produttu
Chì sò e funzioni di a bobina di solenoide?
A valvula solenoide hè cumposta da bobina elettromagnetica è core magneticu, è hè un corpu di valvula cù unu o parechji buchi. Quandu a bobina hè energizata o disenergizzata, l'operazione di u core magneticu pruvucarà u fluidu à passà per u corpu di a valvula o esse bluccatu, per cambià a direzzione di u fluidu. I cumpunenti elettromagnetici di a valvula solenoide sò cumposti da core di ferru fissu, core di ferru in muvimentu, bobina è altri cumpunenti; A parte di u corpu di a valvula hè cumposta da un core di valvola slide, una manica di valvola slide è una basa di primavera di tensione. A bobina elettromagnetica hè stallata direttamente nantu à u corpu di a valvula, è u corpu di a valvula hè chjusu in un tubu sigillatu, furmendu una cumminazione concisa è compacta.
Principiu di travagliu di a bobina di a valvula solenoide
L'autobloccu è l'auto-persistenza sò selezziunati, è e bobine doppie sò aduprate per u cuntrollu. A bobina superiore hè aduprata per l'apertura, è a bobina dopu hè aduprata per chjude. Solu un signalu di impulsu di a bobina currispundente hè necessariu, è a cundizione di u funziunamentu necessariu pò esse assicurata da l'accensione istantanea, cun un bassu cunsumu d'energia, un flussu sufficiente è una longa vita di serviziu.
Tipi di fluidi: acqua, gasu, oliu, vapore, gasu, diossidu di carbonu, nitrogenu liquidu, ossigenu liquidu, etc. Temperatura di fluidu: -200 ℃ -350 ℃
Calibre de flux : DN20-DN600 Température ambiante : -20℃-+80℃ (spécialement conçu : -40℃-+120℃)
Materiale di u corpu di a valvula: ottone, ghisa, acciaio carboniu è acciaio inox. Pressione di funziunamentu: -0.1-235MPA.
Tensione supplementu: AC 220v-DC 24v Altre opzioni: E tipu anti-esplosione, risposta di u signale X, dispositivu V drittu.
Chì ghjè u mutivu di a brucia di a bobina di a valvula solenoide?
Quandu a bobina di a valvula solenoide hè energizata, ci hè un effettu termale in più di l'effettu magneticu. U calore eccessivu generatu da l'effettu termale attuale face chì a temperatura di a bobina aumente continuamente, chì porta à a bobina brusgiate. Energia termale generata da l'effettu termale attuale = u quadru di corrente multiplicatu da u tempu di resistenza (di a bobina). Vale à dì, q = I 2rt. Se a resistenza r di a bobina hè uguale à 0, q = I 2rt = 0, a bobina ùn generà micca calore. Di sicuru, a resistenza r di a bobina ùn pò esse uguali à 0 in generale. Tuttavia, i fili più grossi ponu esse usatu per fà bobine, è a resistenza R di e bobine hè assai chjuca. Sutta a listessa cundizione attuale, l'energia termale generata da l'effettu termale di u currente hè assai chjuca, chì ùn pruvucarà micca i bobine à brusgià. Di sicuru, l'energia termale generata da l'effettu termale di u currente pò esse ridutta riduzzione di u currente chì passa per e bobine, ma a forza magnetica generata hè ancu ridutta, chì pò fà chì a valvula solenoide ùn pò micca funzionà normalmente.