E390D E345D escavatore parte sensore di pressione d'oliu 2746717
Dettagli
Tipu di marketing:Produttu caldu 2019
Locu d'origine:Zhejiang, Cina
Nome di marca:TORU VOLANTE
Garanzia:1 annu
Tipu:sensor di pressione
Qualità:High-Quality
Serviziu post-vendita furnitu:Supportu in linea
imballaggio:Imballaggio neutrale
Tempu di consegna:5-15 ghjorni
Introduzione di u produttu
1, secondu l'input, vale à dì i diversi punti di l'ughjettu misuratu:
Se e quantità di input sò quantità non-elettriche cum'è a temperatura, a pressione, u spustamentu, a velocità, l'umidità, a luce è u gasu, i sensori currispondenti sò chjamati sensori di temperatura, sensori di pressione è sensori di pesa.
Stu metudu di classificazione spiega chjaramente l'usu di sensori, è furnisce comodità per l'utilizatori. Hè faciule selezziunà i sensori necessarii secondu l'uggetti misurati. U svantaghju hè chì stu metudu di classificazione classifica i sensori cù diversi principii in una categuria, è hè difficiule di scopre a cumune è a diffarenza di ogni sensoru in u mecanismu di cunversione. Per quessa, hè sfavore di maestru di qualchi principii basi è metudi di analisi di sensori. Perchè u listessu tipu di sensoru, cum'è u sensor piezoelectric, pò esse usatu per misurà l'accelerazione, a velocità è l'amplitude in a vibrazione meccanica, è pò ancu esse usatu per misurà l'impattu è a forza, ma u so principiu di travagliu hè u listessu.
Stu metudu di classificazione divide parechji tippi di quantità fisiche in duie categurie: quantità basi è quantità derivate. Per esempiu, a forza pò esse cunsiderata cum'è quantità fisiche basiche, da quali quantità fisiche derivate cum'è pressione, pesu, stress è torque pò esse derivate. Quandu avemu bisognu di misurà e quantità fisiche sopra, avemu bisognu solu di usà sensori di forza. Dunque, capiscenu a relazione trà quantità fisiche basiche è quantità fisiche derivate hè assai utile per u sistema per utilizà quale sensori.
2, secondu u principiu di u travagliu (deteczione) classificazione
U principiu di rilevazione si riferisce à l'effettu fisicu, l'effettu chimicu è l'effettu biologicu nantu à quale u sensoru travaglia. Ci sò sensori resistivi, capacitivi, induttivi, piezoelettrici, elettromagnetici, magnetoresistivi, fotoelettrici, piezoresistivi, termoelettrici, radiazioni nucleari, sensori semiconduttori è cusì.
Per esempiu, sicondu u principiu di a resistenza variabile, ci sò potentiometri, strain gauges, sensori piezoresistivi è cusì. Per esempiu, secondu u principiu di l'induzione elettromagnetica, ci sò sensori induttivi, trasmettitori di pressione differenziale, sensori di corrente di Foucault, sensori elettromagnetici, sensori magnetoresistivi è cusì. Sicondu a teoria di i semiconduttori, ci sò sensori di u statu solidu cum'è u sensoru di forza di semiconductor, u sensoru termale, u sensoru fotosensibile, u sensoru di gas è u sensor magneticu.
U vantaghju di stu metudu di classificazione hè chì hè cunvenutu per i prufessiunali di sensori per fà l'analisi inductive è a ricerca da u principiu è u disignu, è evita troppu nomi di sensori, per quessa hè spessu usatu. U svantaghju hè chì l'utilizatori si sentenu inconvenienti quandu sceglienu sensori.
A volte, hè spessu chjamatu cumminendu l'usu è u principiu, cum'è u sensoru di spustamentu indutivu è u sensoru di forza piezoelectric, per evitari troppu nomi di sensori.