Bloccu di valvula di elementi idraulichi di serratura idraulica di cilindru DX-STS-01053B
Dettagli
Materiale di sigillatura:Lavorazione diretta di u corpu di a valvula
Ambiente di pressione:pressione ordinaria
Ambiente di temperatura:unu
Accessori opzionali:corpu di valvula
Tipu di drive:guidata da u putere
Mediu applicabile:prudutti di pitroliu
Punti per l'attenzione
U cuncettu basu è a classificazione di u bloccu di valvula sò introduttu
1. Cuncepimentu di basi di bloccu valve
Un blocu di valvula hè un dispositivu chì cuntrola u flussu di fluidu è hè generalmente cumpostu da un corpu di valvula, un coperchiu di valvula, una bobina è un elementu di sigillatura. Pò cuntrullà u canali di u fluidu aprendu o chjudendu, in modu di ottene l'aghjustamentu di i paràmetri di flussu, pressione è temperatura.
2. Classificazione di i blocchi di valvula
Sicondu diversi scenarii d'usu è esigenze funziunali, i blocchi di valvula ponu esse divisi in parechji tippi. I cumuni sò i seguenti:
(1) Bloccu di valvula manuale: attraversu l'operazione manuale per cuntrullà l'apertura è a chjusa di u canali di fluidu, adattatu per un cuntrollu di flussu simplice.
(2) Bloccu di valvula elettrica: attraversu l'accionamentu elettricu per ottene a funzione di apertura è chjude, pò esse cuntrullata remotamente, è hà una precisione è stabilità più altu.
(3) Blocu di valvula pneumatica: L'usu di a pressione di l'aria per guidà u muvimentu di a bobina, adattatu per u funziunamentu d'alta frequenza è un grande cuntrollu di flussu.
(4) Blocu di valvula idraulica: L'usu di a pressione di liquidu per guidà u muvimentu di a bobina, cù una capacità d'alta pressione, adattatu per un grande flussu è un cuntrollu d'alta pressione.
(5) Blocu di valvula solenoide: attraversu a forza elettromagnetica per cuntrullà l'apertura è a chjusa di a bobina di valvola, spessu usata in u sistema di cuntrollu automaticu di liquidu o di gas.
(6) Blocu di valvula di diafragma: L'usu di diafragma elasticu per ottene a funzione di apertura è chjusu, adattatu per scenarii cù elevate esigenze di contaminazione di fluidi.