Applicabile à u sensoru di pressione di carburante Ford 55PP22-01 9307Z521A
Introduzione di u produttu
Prestate attenzione à i seguenti punti in a prova ECU:
① Spegnere l'interruttore di accensione: rimuovere la presa di ECU. ② Accende l'interruttore di accensione: utilizate un multimetru per verificà l'alimentazione di l'ECU. A tensione trà i pins 2 è 3 di u plug ECU è a tensione trà i pins 1 è 2 ùn deve esse menu di 11V, altrimente, verificate u circuitu.
2) Détection du capteur de température du liquide de refroidissement ① Contrôle du câblage : éteignez l'interrupteur d'allumage et retirez le tappo à 4 trous du capteur de température du liquide de refroidissement, comme illustré à la Figure 2-36. Vérifier s'il y a un circuit ouvert dans le fil entre le 3e trou du connecteur à 4 trous du capteur de température du liquide de refroidissement et le trou 53e de la prise de l'ECU (a résistance du fil ne doit pas être supérieure à 1,5 Ω), et s'il y a u filu hè short-circuited à u polu pusitivu di l'alimentazione (a resistenza deve esse infinita). Verificate s'ellu ci hè un circuitu apertu in u filu trà u primu pirtusu di u tappu 4-hole di u sensoru di temperatura di refrigerante è u 67th pirtusu di u socket ECU (a resistenza di u piombu ùn deve esse più di 1.5Ω). ② Ispezione di u rendiment: Spegne l'interruttore di accensione, sguassate u sensoru di temperatura di refrigerante, mette u sensor di temperatura di refrigerante in una tazza d'acqua, è utilizate un multimetru per detectà a resistenza trà i pin 1 è 3 di u sensoru di temperatura di refrigerante. I valori currispundenti di a temperatura di l'acqua è a resistenza duveranu scuntrà i valori indicati in a Table 2-19. Table 2-19 Table Corresponding di Temperature è Resistance of Coolant Temperature Sensor
3) Prestate attenzione à i seguenti punti quandu si rileva u sensoru di pusizione di l'albero motore (sensore di velocità di u mutore): ① Spegne l'interruttore di accensione: sguassate u tappu biancu à 3 fori di u sensoru di pusizione di l'albero motore (sensore di velocità di u mutore). ② Verificate a resistenza trà i tappi: Cumu mostra in a Figura 2-37, a resistenza trà i buchi 1 è 3 (terra) è trà i fori 2 è 3 (terra) deve esse infinitu. Verificate a resistenza trà pin 1 è pin 2 di u sensoru, chì deve esse 450 ~ 1000 Ω. U principiu di funziunamentu di i dati estesi produce principalmente segnali di impulsi (onda sinusoidale approssimativa o onda rettangolare). I metudi per a misurazione di a velocità di rotazione di u signale di impulsu includenu: metudu di integrazione di frequenza (vale à dì, metudu di cunversione F / V, chì u risultatu direttu hè tensione o corrente) è u metudu di operazione di frequenza (chì u risultatu direttu hè digitale).
In a tecnulugia d'automatizazione, ci sò parechje misurazioni di a velocità di rotazione, è a velocità lineale hè spessu misurata indirettamente da a velocità di rotazione. U tachogenerator DC pò cunvertisce a velocità di rotazione in un signalu elettricu. U tachimetru richiede una relazione lineale trà a tensione di output è a velocità di rotazione, è esige chì a tensione di output sia ripida è a stabilità di u tempu è di a temperatura per esse bona. U tachimetru pò esse generalmente divisu in dui tipi: DC è AC. U sensoru di velocità rotativa hè in cuntattu direttu cù l'ughjettu in muvimentu. Quandu un oggettu in muvimentu hè in cuntattu cù u sensoru di velocità rotativa, a friczione conduce u rollu di u sensoru per rotà. U sensore di impulsi rotanti muntatu nantu à u rullu manda una seria di impulsi. Ogni impulsu rapprisenta un certu valore di distanza, cusì chì a velocità lineale pò esse misurata. Tipu d'induzione elettromagnetica, un ingranaghju hè stallatu nantu à l'arburu rotativu, è a parte esterna hè una bobina elettromagnetica. A rotazione hè duvuta à u distaccu trà i denti di l'ingranaggio, è u voltage cambiante d'onda quadrata hè ottenuta, è dopu hè calculatu a vitezza di rotazione. U sensoru di a velocità rotativa ùn hà micca cuntattu direttu cù l'ughjettu in muvimentu, è una film riflettente hè attaccata à a punta di a pala di l'impeller. Quandu u fluidu scorri, cunduce l'impeller à rotà, è a fibra ottica trasmette a riflessione di luce una volta ogni rotazione di l'impeller per generà un signalu di impulsu elettricu. A vitezza pò esse calculata da u numeru di impulsi rilevati.