Applicabile à Cummins sensor di pressione d'oliu Sensore di pressione d'oliu 4921501
Introduzione di u produttu
1. Caratteristichi di risposta di frequenza
E caratteristiche di a risposta di frequenza di u sensoru determinanu a gamma di freccia per esse misurata, per quessa, hè necessariu di mantene e cundizioni di misurazione senza distorsione in a gamma di freccia permessa. In fatti, ci hè sempre un certu ritardu in a risposta di u sensoru, è si spera chì u più brevi u tempu di ritardu, u megliu.
A più alta a risposta di freccia di u sensoru, u più largu a gamma di freccia di u signale misurabile. Tuttavia, per via di l'influenza di e caratteristiche strutturali, l'inerzia di u sistema meccanicu hè più grande, è a freccia di u signale misurabile hè più bassu per via di u sensoru cù freccia bassa.
In a misurazione dinamica, e caratteristiche di risposta duveranu esse basate nantu à e caratteristiche di u signale (statu fermu, statu transitori, aleatoriu, etc.) per evità l'errore eccessivu.
2. Gamma lineare
A gamma lineale di u sensoru si riferisce à a gamma in quale l'output hè proporzionale à l'input. Teoricamente, in questu intervallu, a sensibilità ferma constante. A più larga hè a gamma lineale di u sensoru, più grande hè a so gamma, è una certa precisione di misura pò esse garantita. Quandu selezziunate un sensoru, dopu chì u tipu di sensoru hè determinatu, hè prima necessariu di vede s'ellu u so intervallu risponde à i requisiti.
Ma in fattu, nisun sensoru pò guarantisci linearità assoluta, è a so linearità hè relative. Quandu a precisione di misura necessaria hè bassa, in un certu intervallu, u sensoru cù un picculu errore non lineare pò esse apprussimatamente cunsideratu lineare, chì portarà una grande comodità à a misurazione.
3. Stabilità
L'abilità di un sensoru per mantene a so prestazione senza cambià dopu un periodu di usu hè chjamata stabilità. I fatturi chì affettanu a stabilità à longu andà di u sensoru ùn sò micca solu a struttura di u sensoru stessu, ma ancu l'ambiente di usu di u sensoru. Dunque, per fà chì u sensore hà una bona stabilità, u sensoru deve avè una forte adattabilità ambientale.
Prima di sceglie un sensoru, duvemu studià u so ambiente d'usu, è sceglite un sensoru adattatu secondu l'ambiente d'usu specificu, o piglià e misure adattate per riduce l'impattu ambientale.
A stabilità di u sensoru hà un indice quantitatiu. Dopu chì a vita di serviziu hè finita, deve esse calibratu di novu prima di l'usu per determinà se a prestazione di u sensor hè cambiatu.
In certi occasioni induve u sensoru pò esse usatu per un bellu pezzu è ùn pò micca esse facilmente rimpiazzatu o calibratu, a stabilità di u sensoru sceltu hè più strettu è deve esse capace di sustene a prova per un bellu pezzu.