Applicabile à u sensoru di pressione d'oliu Cat 330D/336D EX2CP54-12
Introduzione di u produttu
U sensoru di pressione hà alta precisione è errore raghjone, è a compensazione di l'errore di u sensoru di pressione hè a chjave per a so applicazione. U sensoru di pressione include principalmente errore di offset, errore di sensibilità, errore di linearità è errore d'isteresi. Stu articulu hà da introdurre u miccanisimu di sti quattru errori è a so influenza nantu à i risultati di a prova, è à u listessu tempu introduci u metudu di calibrazione di pressione è esempi di applicazione per migliurà a precisione di a misura.
Attualmente, ci sò parechji tippi di sensori nantu à u mercatu, chì permette à l'ingegneri di designu di sceglie i sensori di pressione necessarii da u sistema. Questi sensori includenu micca solu i cunvertitori più basi, ma ancu sensori d'alta integrazione più cumplessi cù circuiti in chip. A causa di sti differenzi, l'ingegnere di designu deve cumpensà l'errore di misurazione di u sensoru di pressione quantu pussibule, chì hè un passu impurtante per assicurà chì u sensore risponde à i requisiti di cuncepimentu è di applicazione. In certi casi, a compensazione pò ancu migliurà a prestazione generale di u sensoru in l'applicazione.
L'offset, a calibrazione di a gamma è a compensazione di a temperatura ponu esse realizate da a rete di resistori di film sottile, chì hè corretta da laser in u prucessu di imballaggio.
U sensoru hè generalmente usatu in cumminazione cù un microcontroller, è u software incrustatu di u microcontroller stessu stabilisce u mudellu matematicu di u sensor. Dopu chì u microcontrollore leghje a tensione di output, u mudellu pò cunvertisce a tensione in u valore di misurazione di pressione attraversu a cunversione di u cunvertitore analogicu à digitale.
U mudellu matematicu più simplice di u sensoru hè a funzione di trasferimentu. U mudellu pò esse ottimisatu in tuttu u prucessu di calibrazione, è a maturità di u mudellu aumenta cù l'aumentu di i punti di calibrazione.
Da a perspettiva di a metrologia, l'errore di misurazione hà una definizione assai stretta: rapprisenta a diffarenza trà a pressione misurata è a prissioni attuale. In ogni casu, a pressione attuale ùn pò esse ottenuta direttamente, ma pò esse stimata aduttendu standard di pressione adattati. I metrologi utilizanu generalmente strumenti chì a precisione hè almenu 10 volte più altu ch'è quella di l'equipaggiu misuratu cum'è standard di misurazione.
Perchè u sistema micca calibratu pò solu utilizà a sensibilità tipica è i valori offset per cunvertisce a tensione di output in errore di pressione.